Sigma-Network
Ne pare rau, dar forumul nostru nu mai este activ.

Ne-am mutat pe o alta comunitate, mai buna, NarutoNinja: http://narutoninja.forumz.ro

Va rugam sa ne vizitati acolo!
Sigma-Network

O comunitate distractiva pentru jucatori si pentru cei priceputi in photoshop
 
AcasaAcasa  FAQFAQ  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Cine este conectat?
In total este 1 utilizator conectat: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 12, Vin Iul 31, 2009 7:38 pm
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Σ Sigma-Network Chat

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Sigma-Network CS Server : 89.41.169.62:27015
Top postatori
KanYST
 
ShadowShinigami
 
SouL
 
DeMoN
 
FuNnNkYy;x
 
Shad0W
 
Stoika
 
LeMoN
 
ZyK
 
Grati107
 
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Parteneri
MotanelTutorialseXtreme CoMMunITy
Despre Acest Nou Proiect
Acest proiect a fost finantat de catre:Ownerul: KanYSTCo-Ownerii: ShadowShinigami, UlquiorraFiecare au muncit la cate un anumit domeniu. Fiecare a contribuit la constructia acestui forum:KanYST s-a ocupat de categoria Counter-Strike si Photoshop si de Minibannerul Forumului.ShadowShinigami s-a ocupat de JDR-uri, de Regulamentul Forumului si al Serverului, de Categori, Forumuri si Subforumuri si de Categoria DiverseUlquiorra l-a ajutat pe ShadowShinigami la JDR-uri, s-a ocupat de tema forumului si de celelalte Categori ramase + Categoria Diverse.Ideea Creeari Acestui Forum: KanYST, ShadowShinigami, UlquiorraForumul a fost creeat pe data de 26.07.2009 [26 Iulie 2009]Sper sa va placa munca noastra.

Distribuiţi | 
 

 Tutorial env_laser si env_beam

In jos 
AutorMesaj
KanYST
Founder
Founder
avatar

Numarul mesajelor : 143
Puncte : 328410
Reputatie : 0
Data de inscriere : 26/07/2009
Varsta : 23
Localizare : Pe Scaun

MesajSubiect: Tutorial env_laser si env_beam   Mar Iul 28, 2009 2:08 am

-------------------



-------------------
env_laser
-------------------
Descriere:

Entitatea env_laser va permite sa setati astfel incat sa provoace daune jucatorul sau doar efecte. Este similara cu entitatea env_beam.

-------------------
Descriere optiuni:

- Name (targetname) - Prin aceasta optiune entitatea poate fi activata sau dezactivata. Daca setezi un nume, entitatea poate

fi pornita daca vei bifa optiunea "Start on flag" (vezi mai jos).

- Target of laser (LaserTarget) - Entitatea se va extinde/va ajunge pana la obiectul pana la care ai setat. Exemplu: Setezi ca laserul sa ajunga pana intr-un perete.

Nota: In mod normal, tinta laserului poate fi setata prin entitatea info_target, dar poti utiliza si alte entitati. Tot ce are un nume poate fi o tinta pentru laser. De asemenea, daca ai mai multe obiecte cu numele setat la "LaserTarget", laserul va tinti/sari aleatoriu la respectivele obiecte.

- Render FX (renderfx) - Nu cred ca face obiectul vreunei modificari, de aceea, lasam asa cum este.

- Brightness (1 - 255) (renderamt) - Luminozitatea laserului. Cu cat numarul este mai mic, cu atit este mai transparenta raza laserului.

- Beam color (RGB) (rendercolor) - Culoarea laserului. De aici puteti seta culoarea razei laserului

- Width of beam (width) - Latimea razei laserului. Valoarile sunt de la 0 pana la 255. In mod normal, daca nu modifici, latimea va fi de 0,1 pixeli latime.

- Amount of noise (0 - 255) (NoiseAmplitude) - Amplitudinea zgomotului laserului.

- Sprite name (texture) - In mod normal ar trebui sa fie "sprites/laserbeam.spr". Dar va puteti juca cu alte sprite-uri.

- End sprite (EndSprite) - Aceasta optiune precizeaza entitatii unde sa opreasca raza laserului.

- Texture scroll rate (TextureScroll) - Reglati dupa cum este necesar.

- Starting frame (framestart) - Nu cred ca face obiectul vreunei modificari, de aceea, lasam asa cum este.

- Damage (damage) - Forta damage-ul facut jucatorului. Aici puteti seta cat la % din viata sa ia jucatorului atunci cand acesta trece prin raza laserului.

-------------------
Flags: Exista o serie de indicatori pe care le puteti utiliza pe entitatea env_laser.

- Start On (1) - Daca entitatea are un nume, acest indicator spune entitatii sa fie activa la inceputul rundei.

- Start Sparks (16) - Daca acest indicator este activat, vor iesi scantei la inceputul razei laserului.

- End Sparks (32) - Explicatie ca la "Start Sparks" insa scanteilor vor aparea la sfarsitul razei laserului.

- Decal End (64) - Daca acest indicator este activat, atunci acolo unde laserul atinge obiectul/peretele/etc. va lasa o urma de arsura.


-------------------
Utilizari speciale:
Cu aceasta entitate puteti da efecte teleportarilor sau efectelor de furtuna (dupa cum am vazut si in jocul Half Life). In final precizez ca entitatea env_beam este 95% asemanatoare entitatii env_laser, de aceea nu cred ca este nevoie de alte explicatii.

Va multumesc pentru atentie! :D
------------------
Sus In jos
http://sigma-network.forumz.ro
 
Tutorial env_laser si env_beam
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» [Tutorial] Cum sa faci un sistem de logare/inregistrare!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Sigma-Network :: Counter-Strike :: Harti Counter-Strike :: Tutoriale Harti-
Mergi direct la: