Sigma-Network
Ne pare rau, dar forumul nostru nu mai este activ.

Ne-am mutat pe o alta comunitate, mai buna, NarutoNinja: http://narutoninja.forumz.ro

Va rugam sa ne vizitati acolo!
Sigma-Network

O comunitate distractiva pentru jucatori si pentru cei priceputi in photoshop
 
AcasaAcasa  FAQFAQ  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Cine este conectat?
In total este 1 utilizator conectat: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 12, Vin Iul 31, 2009 7:38 pm
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Σ Sigma-Network Chat

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Sigma-Network CS Server : 89.41.169.62:27015
Top postatori
KanYST
 
ShadowShinigami
 
SouL
 
DeMoN
 
FuNnNkYy;x
 
Shad0W
 
Stoika
 
LeMoN
 
ZyK
 
Grati107
 
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Parteneri
MotanelTutorialseXtreme CoMMunITy
Despre Acest Nou Proiect
Acest proiect a fost finantat de catre:Ownerul: KanYSTCo-Ownerii: ShadowShinigami, UlquiorraFiecare au muncit la cate un anumit domeniu. Fiecare a contribuit la constructia acestui forum:KanYST s-a ocupat de categoria Counter-Strike si Photoshop si de Minibannerul Forumului.ShadowShinigami s-a ocupat de JDR-uri, de Regulamentul Forumului si al Serverului, de Categori, Forumuri si Subforumuri si de Categoria DiverseUlquiorra l-a ajutat pe ShadowShinigami la JDR-uri, s-a ocupat de tema forumului si de celelalte Categori ramase + Categoria Diverse.Ideea Creeari Acestui Forum: KanYST, ShadowShinigami, UlquiorraForumul a fost creeat pe data de 26.07.2009 [26 Iulie 2009]Sper sa va placa munca noastra.

Distribuiţi | 
 

 Cum sa facem o bolta

In jos 
AutorMesaj
KanYST
Founder
Founder
avatar

Numarul mesajelor : 143
Puncte : 328410
Reputatie : 0
Data de inscriere : 26/07/2009
Varsta : 23
Localizare : Pe Scaun

MesajSubiect: Cum sa facem o bolta   Mar Iul 28, 2009 2:10 am

Salut dragii
mei. Iata vin in ajutorul vostru cu un tutorial dragutz insa rezervat celor ce stiu cat de cat sa faca o harta (mapperilor intermediari).
Tutorialul se refera la crearea intrarilor/usilor gen bolta, precum cele din de_dust, de_dust2 etc. Sa trecem la treaba.

1. In primul rand deschidem programul Valve Hammer Editor si deschidem o harta noua. Cu ajutorul butonului BLOCK TOOL din partea stanga: (selectand in partea dreapta a ecranului la Categories: cylinder) cream primul cilindru de dimensiune redusa (circa 3 patratezele in plan vertical si plan orizontal) ca in imaginea urmatoarea:

(imagine vazuta din planul de sus)

2. Acum, cu ajutorul butonului din partea stanga, taiem cilindrul creat in doua, dupa cum se vede in imaginea urmatoare:


3. Bun, dupa ce am selectat cilindrul si l-am taiat in doua, cilindrul ar trebui sa arate astfel:


4. Din acest moment, practic intram in paine sa incepem procesul de realizare a boltii. Acest cilindru taiat ne va fi de ajutor. Ok, acum mergem inapoi la butonul BLOCK TOOL si trasam un dreptughi cu punctul din dreapta-jos, unit cu al doilea punct al cilindrului, dupa cum se vede in imagine:

Ok, acum apasa "Enter".

5. Urmatorul pas e sa folosim butonul din stanga si sa luam punctul din stanga-jos a dreptunghiului cu mouseul si sa-l unim cu primul punct al semicercului.

Fantastic!

6. Acum, utilizand in continuare "Vertex Tool-ul" () si dreptunghiurile, continua sa aliniezi punctele de jos a dreptunghiurilor cu punctele din semicerc astfel, rezultatul sa fie urmatorul:

Observati ca semicercul e trasat cu albastru. Ceea ce este important e ca partea superioara a dreptunghiurilor sa fie o linie continua, dupa cum se vede in imagine.

7. Acum, dupa ce am realizat toate dreptunghiurile, stergem semicercul pentru ca nu mai avem nevoie de el:

(in rosu este semicercul)


Ei bine asta e dragilor! Ati reusit sa realizati prima bolta ce va fi de ajutor in realizarea hartilor gen "dust".

Rezultate:




(in rosu este bolta ce ati realizat-o)

Ca o incheiere as vrea sa spun ca optiunea "Carve" nu o solutie. Rezultatele pe urma acestui procedeu nu vor fi cele scontate. De ce spun asta? Pentru ca de multe ori, formele rezultate nu sunt aliniate ori nu pot fi compilate de engine-ul Half-Life.
Sus In jos
http://sigma-network.forumz.ro
 
Cum sa facem o bolta
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Sigma-Network :: Counter-Strike :: Harti Counter-Strike :: Tutoriale Harti-
Mergi direct la: