Sigma-Network
Ne pare rau, dar forumul nostru nu mai este activ.

Ne-am mutat pe o alta comunitate, mai buna, NarutoNinja: http://narutoninja.forumz.ro

Va rugam sa ne vizitati acolo!
Sigma-Network

O comunitate distractiva pentru jucatori si pentru cei priceputi in photoshop
 
AcasaAcasa  FAQFAQ  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
Cine este conectat?
In total este 1 utilizator conectat: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 12, Vin Iul 31, 2009 7:38 pm
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automata: 
:: Mi-am uitat parola
Σ Sigma-Network Chat

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Sigma-Network CS Server : 89.41.169.62:27015
Top postatori
KanYST
 
ShadowShinigami
 
SouL
 
DeMoN
 
FuNnNkYy;x
 
Shad0W
 
Stoika
 
LeMoN
 
ZyK
 
Grati107
 
Cautare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Parteneri
MotanelTutorialseXtreme CoMMunITy
Despre Acest Nou Proiect
Acest proiect a fost finantat de catre:Ownerul: KanYSTCo-Ownerii: ShadowShinigami, UlquiorraFiecare au muncit la cate un anumit domeniu. Fiecare a contribuit la constructia acestui forum:KanYST s-a ocupat de categoria Counter-Strike si Photoshop si de Minibannerul Forumului.ShadowShinigami s-a ocupat de JDR-uri, de Regulamentul Forumului si al Serverului, de Categori, Forumuri si Subforumuri si de Categoria DiverseUlquiorra l-a ajutat pe ShadowShinigami la JDR-uri, s-a ocupat de tema forumului si de celelalte Categori ramase + Categoria Diverse.Ideea Creeari Acestui Forum: KanYST, ShadowShinigami, UlquiorraForumul a fost creeat pe data de 26.07.2009 [26 Iulie 2009]Sper sa va placa munca noastra.

Distribuiţi | 
 

 Cum sa creezi un lift

In jos 
AutorMesaj
KanYST
Founder
Founder
avatar

Numarul mesajelor : 143
Puncte : 328410
Reputatie : 0
Data de inscriere : 26/07/2009
Varsta : 23
Localizare : Pe Scaun

MesajSubiect: Cum sa creezi un lift   Mar Iul 28, 2009 2:23 am

Sigur v-ati intrebat vreodata cum se face lucrul acesta. Valve a facut mai multe posibilitati prin care sa se creeze acest lucru, fiecare avand particularitatile sale ! Eu voi incerca sa va invat doar una dintre aceastea, pe cea mai folosita.

Pentru inceput se creeaza liftul cu texturi si tot restul, va trebui sa facem 2 etaje. Se face liftul la etaj, el trebuind sa coboare la parter. Se selecteaza toate piesele liftului, se da click dreapta ->Tie to entity -> func_train

La Attributes vom seta :

Name : ele_2
First Stop Target : c1
Move Sound : alegeti sunetul dorit
Speed : 100 este normal, dar puteti sa setati si mai mare

Se creeaza 2 path_cornere cu Entity Tool, unul in mijlocul liftului, iar al doilea la parter, la mijlocul pozitiei in care ar trebui sa fie liftul cand va cobori .
La Attributes setati :

Name : c1 la cel de sus/ c2 la cel de jos
Next Stop Target : c2 la cel de sus/ c1 la cel de jos
La Flags bifati Wait for retrigge !

Pentru a putea activa liftul creem 2 blocuri care vor fi de dimensiunea liftului ( unul sus unde se afla liftul, iar celalalt jos in pozitia in care va trebui sa se afle cand va cobori ) se poate folosi orice textura, blocul in joc fiind invizibil, dam click dreapta la fiecare -> Tie to entity -> Trigger_multiple .
La Attributes setam :

Target : ele_2
Delay before trigger : 3

Dupa aceea puneti usile liftului( la amandoua etajele). Le faceti cum doriti cu texturi si tot restul, click dreapta la fiecare dintre ele -> Tie to entity -> func_door

La Attributes setati :

Name - elev1 la cele de sus si elev2 la cele de jos
delay before close - 2


In dreapta sus exista un cerc negru, un compas, unde se seteaza directia de deplasare a usilor, in stanga trebuiesc 180 de grade, in dreapta 0 grade .

Pentru a putea deschide usile din exterior dar si din lift trebuiesc folosite 2 entitati ( bineinteles in mod duplicat la ambele etaje )
Pentru a putea fi deschise din exterior vom folosi un buton !

Creem butonul cum vrem -> click dreapta -> Tie to entity -> func_button si setam la Attributes :
Target : elev1 la usile de sus / elev2 la usile de jos
La Flags bifam Don't move !

Pentru a putea fi deschise din lift se va folosi 2 trigger_multiple, una va fi pusa in lift putin in fata usilor, iar cealalta jos, unde va fi liftul cand va cobori, putin in fata locului in care se vor afla usile
La Attributes se seteaza :

Target : elev1 si elev2
delay before reset : 4

Eu am uploadat si o harta exemplu pentru a intelege si mai bine

Sper ca ati inteles ce v-am explicat
Sus In jos
http://sigma-network.forumz.ro
 
Cum sa creezi un lift
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Sigma-Network :: Counter-Strike :: Harti Counter-Strike :: Tutoriale Harti-
Mergi direct la: